Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem

More
4 jaren 8 maanden geleden - 4 jaren 8 maanden geleden #450 door Arnhemmers zijn het zat
Arnhemmers zijn het zat created the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem

Let vooral op de rode vrachtwagen die het knipperlicht naar rechts heeft en ook zo staat voorgesorteerd en dan nog!! de voorste auto's van de demonstratie afsnijd ! de hufter!

Anneke.
Laatst bewerkt: 4 jaren 8 maanden geleden door Arnhemmers zijn het zat.
The following user(s) said Thank You: ietje, F K

Please Inloggen to join the conversation.

More
4 jaren 8 maanden geleden #452 door ietje
ietje replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
met recht een hufter zeg. Hoezo gevaarlijk? Maar top gedaan mensen.
The following user(s) said Thank You: Arnhemmers zijn het zat, F K

More
4 jaren 8 maanden geleden #454 door truckertje
truckertje replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
haha ja heb het ook gezien, copieer het filmpje en stuur het naar zijn baas, die weet vast welke "chauffeur" dit is geweest.
de firma onder de naam ; www.shitgroup.nl
handelsonderneming Patrick v/d Mark.
deze man bezorgd het beroep nog meer vijanden. (of was het toch geen Ne......der?)
The following user(s) said Thank You: F K

More
4 jaren 8 maanden geleden #459 door ietje
DAT IS PRECIES WAT IK OOK DACHT !!!

Kan de politie die gast niet gelijk op de bon slingeren?

More
4 jaren 8 maanden geleden - 4 jaren 8 maanden geleden #475 door Arnhemmers zijn het zat
Arnhemmers zijn het zat replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Het filmpje is 3 dagen geleden al naar het bedrijf gestuurd met daarbij een emailtje van de mensen die voorop reden,

Tot op heden is er nog geen reactie op gekomen, maar ja de naam zegt het al he, shitgroup!
Laatst bewerkt: 4 jaren 8 maanden geleden door Arnhemmers zijn het zat.

• Gelderland in Opstand
  • Gelderland in Opstand's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 8 maanden geleden #477 door Gelderland in Opstand
Gelderland in Opstand replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
ook wij hebben een mail verstuurd.
hopelijk volgen er nog meer, want dit is onverantwoord rijgedrag.

L.S.,
Met afgrijzen net een filmpje gezien van de landelijke 7 maart actie.
Onvoorstelbaar en onverantwoord wat deze chauffeur uithaalt.
Ik hoop dat u als bedrijf minimaal de chauffeur hier op aanspreekt. Dit komt reclame voor uw bedrijf absoluut niet ten goede.

Vriendelijke groet, Gelderland in opstand.

More
4 jaren 8 maanden geleden #485 door Arnhemmers zijn het zat
Arnhemmers zijn het zat replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Vanmiddag ontving de vrouw waar het om ging dit onderstaande bericht...

Hallo Ayla,

Iedereen leeft in zijn eigen belevingswereld. Het is jouw mening dat de actie gevaarlijk was. Ik vind dit niet.
Nadat het filmpje vrijdagavond op Facebook voorbij kwam, heb ik alleen maar positieve reacties gekregen. (Ca 100)

Is het je opgevallen dat zelfs de cameraman er om lacht?

Jij was de eerste en enige die negatief was. Dit is jouw goed recht.

Met vriendelijke groet/ With kind regards/ Med venlig hilsen,

Patrick van der Mark
The following user(s) said Thank You: ietje, Gelderland in Opstand, F K

• Gelderland in Opstand
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 8 maanden geleden - 4 jaren 8 maanden geleden #487 door Gelderland in Opstand
Gelderland in Opstand replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Wij hebben via hun site het bericht (bovenstaand) verstuurd.
Misschien handig dat dit ook nog een X door ons via de mail gedaan wordt.
Dus hetzelfde bericht gaat NU via de gewone mail daarheen.

Gelderland in Opstand Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

21:39 (0 minuten geleden)

aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
L.S.,
Met afgrijzen net een filmpje gezien van de landelijke 7 maart actie.
Onvoorstelbaar en onverantwoord wat deze chauffeur uithaalt.
Ik hoop dat u als bedrijf minimaal de chauffeur hier op aanspreekt. Dit komt reclame voor uw bedrijf absoluut niet ten goede.

Vriendelijke groet, Gelderland in opstand.
Laatst bewerkt: 4 jaren 8 maanden geleden door Gelderland in Opstand.

More
4 jaren 8 maanden geleden #489 door truckertje
Het is waarschijnlijk een eenmansbedrijf aan de reactie te zien tenminste, ik ken geen enkel ander bedrijf wat deze actie van zijn chauffeur zou dulden.
En al zal hij duizend complimentjes krijgen, ik neem aan dat de actievoerders toestemming hadden voor hun actie, zoals op vrijwel alle plekken het geval was.
En wat deze "chauffeur" deed was in alle opzichten fout en strafbaar.
Dit is in ieder geval geen goede reclame voor het bedrijf
The following user(s) said Thank You: Arnhemmers zijn het zat, F K

More
4 jaren 8 maanden geleden #490 door Arnhemmers zijn het zat
Truckertje,

Het is geen eenmansbedrijfje , het is een trucker van de shitgroup.nl
Als het mijn personeel geweest was had ik hem ter verantwoording geroepen en de de betreffende vrouw excuses aan laten bieden.

Maar ja, zoals gebleken houd hij het personeel en de daarbij komende gevaren de hand boven het hoofd.

Anneke.
The following user(s) said Thank You: Gelderland in Opstand, F K

More
4 jaren 8 maanden geleden #491 door truckertje
Hai,

ja klopt inderdaad het is geen eenmanszaak zoals ik dacht, was wat voorbarig.

Wel vreemd dat ze hierboven schrijven dat ze maar een negatieve reactie gehad hebben,
hier staan er al een paar die een mail gestuurd hebben waaronder ikzelf.

groetjes
The following user(s) said Thank You: Arnhemmers zijn het zat, Gelderland in Opstand, F K

More
4 jaren 8 maanden geleden #492 door F K
F K replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Ben zelf 21 jaar vrachtwagenchauffeur geweest, en als ik zulke idiote stunten had uitgehaald, dan had ik zeker direct ontslag gekregen bij mijn baas.Ik vermoed daarom dat de eigenaar van dit bedrijf zelf achter het stuur gezeten heeft, en daarom zijn idiote actie goed praat.Met zulke cowboys op de weg is het niet verwonderlijk dat de Nederlandse transporttak totaal naar de bliksem gaat.

Ik was de bestuurder van die zwarte Volvo, en moet remmen om niet door zijn aanhanger geramd te worden.Als hij met zijn rechtervoorwiel over de verhoging bij het stoplicht gegaan was, had hij waarschijnlijk op zijn kant gegaan met alle gevolgen van dien.Ook ik heb een boze mail verstuurd naar dat shit bedrijf, maar uit de reactie van zijn kant kan ik alleen concluderen dat er boven in zijn hoofd hetzelfde zit als wat ze vervoeren.

Groetjes F K
The following user(s) said Thank You: Arnhemmers zijn het zat, truckertje, Gelderland in Opstand

• Gelderland in Opstand
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 8 maanden geleden #493 door Gelderland in Opstand
Misschien moeten we dan maar de handen ineen slaan en de politie gaan mailen?

Ik hoef niet zo nodig iemand aan de grond te nagelen hoor, maar als actievoerders aan alle kanten in de gaten gehouden worden op de weg, dan mag je verwachten dat ze dit zéker ook gezien hebben.

Iedereen mag blij zijn dat dit goed afgelopen is. En F. K., dat is volgens mij de juiste conclusie. Noppes, niks in de kop !!

More
4 jaren 8 maanden geleden - 4 jaren 8 maanden geleden #494 door aadvanh
aadvanh replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Dit kwam ik tegen wat de politie doet als je het gedrag meld.
"Wat doet de politie?

Na een melding van wegpiraterij neemt, indien nodig, de politie opnieuw contact op met de melder. We trekken na of de melding wel echt is en verzamelen aanvullende informatie. Daarna leggen we contact met de wegpiraat, die we aan de hand van het kenteken kunnen vinden. We confronteren hem of haar met de melding en geven aan hoe ernstig de gevolgen van zijn/haar roekeloze rijgedrag kunnen zijn.

De ervaring leert dat de meeste wegpiraten hun rijgedrag na zo'n telefoontje aanpassen. Mocht dit niet zo zijn, dan neemt de politie hardere maatregelen.

Echte verkeershufters kunnen rekenen op een prent, een bezoekje van de politie of zelfs intrekking van hun rijbewijs.
"
www.politie.nl/mijn-buurt/08/haal-de-wegpiraat-van-straat.html
Laatst bewerkt: 4 jaren 8 maanden geleden door aadvanh.

More
4 jaren 8 maanden geleden #496 door ietje
Dank je Aad, denk dat daar zeker wat mee gedaan kan worden. Persoonlijk ga ik voor het laatste !

More
4 jaren 8 maanden geleden #499 door F K
Ik wil ook wel aangifte doen tegen deze chauffeur, maar vraag me af wat het verstandigst is, of individueel aangifte doen of als actiegroep.Graag jullie mening.

• Gelderland in Opstand
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 8 maanden geleden #501 door Gelderland in Opstand
Aangezien deze maf de hele actiegroep in gevaar heeft gebracht, denk ik aan een gezamenlijke aangifte.

More
4 jaren 8 maanden geleden #503 door F K

aadvanh schreef : Dit kwam ik tegen wat de politie doet als je het gedrag meld.
"Wat doet de politie?

Na een melding van wegpiraterij neemt, indien nodig, de politie opnieuw contact op met de melder. We trekken na of de melding wel echt is en verzamelen aanvullende informatie. Daarna leggen we contact met de wegpiraat, die we aan de hand van het kenteken kunnen vinden. We confronteren hem of haar met de melding en geven aan hoe ernstig de gevolgen van zijn/haar roekeloze rijgedrag kunnen zijn.

De ervaring leert dat de meeste wegpiraten hun rijgedrag na zo'n telefoontje aanpassen. Mocht dit niet zo zijn, dan neemt de politie hardere maatregelen.

Echte verkeershufters kunnen rekenen op een prent, een bezoekje van de politie of zelfs intrekking van hun rijbewijs.
"
www.politie.nl/mijn-buurt/08/haal-de-wegpiraat-van-straat.html

Helaas is deze link alleen voor politie Zeeland en West Brabant.Kan helaas geen link vinden vooor Gelderland Midden.

Groetjes FK

More
4 jaren 8 maanden geleden #504 door aadvanh
aadvanh replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Goedendag F K,
Het gaat erom dat je het kan melden bij de politie. In het geval van arnhem (geldeland midden) kan het niet via deze weg maar je kan het politiebureau bellen en hier verder informeren wanneer je aangifte/melding kan doen van gevaarlijk rijgedrag.
Ik weet niet welk bureau je moet hebben maar hier is een link;
www.politie.nl/bureaus/02/politie-arnhem-noord.html
Hoop dat je hier wat mee kan. Graag hoor ik hoe je aangifte/melding is verlopen.

• Alexander
  • Alexander's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 8 maanden geleden #505 door Alexander
Alexander replied the topic: Filmpje van de langzaam aan actie Arnhem
Het beste is om er gewoon een melding van te maken, aangifte zal moeilijker worden. Doe dit trouwens gewoon uit eigen persoon, niet als actie groep. Want de actiegroep heeft namelijk geen officiële identiteit. Je kan wel aangeven dat je vanuit een groep overwegen hebt tot. Maar het blijft altijd een persoonlijke melding/ aangifte.

Succes bij de politie, ben benieuwd naar het resultaat.

Moderators: aadvanhBryan
Tijd voor maken pagina: 0.596 seconden